Inför BC har era lag tilldelats ansvarsområden/arbetsuppgifter som jag informerade om på U-träffen. Jag vill nu att ni, om ni inte redan gjort det, ska börja planera och schemalägga. Är ju enkelt att göra egna scheman, heldagar brukar sättas i morgon, lunch och kvällspass men det avgör ni själva.
Jag kommer lägga upp arbetsbeskrivningar osv under dokument/BC, här nedan ser en ungefärlig beskrivning som ska tillsättas. Arbetsbeskrivning för kök har Ola gjort färdig så den lägger jag upp, för seken på skolan kommer Peter Ståhl göra en arbetsbeskrivning- där finns idag redan färdiga arbetsscheman som jag lägger upp så länge.
F och P10 kommer ju att arbeta före (onsdag) och efter (lör/sön). Förarbete innebär t.ex ett arbetslag onsdag morgon som färdigställer Ceos, kör ut och i ordning grejer och efter att återställa + städ av skolor. Har möte på tisdag och återkommer med tider och antal som behövs som ni sedan fördelar efter.
Den 13/6 kl.18.30 i föreningslokalen så har vi ett avstämningsmöte, där vi stämmer av allt och att ni får träffa ansvariga huvudfunktionärer. Till detta möte vill vi att varje lag har en huvudansvarig som ni kan ställa frågor osv till så att allt är glasklart. Innan detta möte/under nästa vecka kommer alla lag ha sina tider/pass presenterade.
Så i era grupper, utse en ledare/förälder som representerar ert lag på detta BC-möte. Tar max 60-90 min. Denna person är också lagets kontaktperson under cupen för era arbetsuppgifter.
Herr A: Grillen
Herr U: Parkering 06.30-18.30 ca 4-5 pers/pass
Dam A: Cuphäng+matavprickning
Dam U/09-08: Trix
P08: Camping (Daniel)
P09: Planvärdar/praktisk grupp (David)
F/P10: För/efterarbete Ceos/förläggning (fördelning vilka gör vad ons och lör/sön)
P11,12,13: Lunch+middag på respektive skola 11.30-15.00 och 16.30-21.00, 5 pers/pass
F11,12,13: Sek på respektive skola 2-3 pers/pass (onsdag eftermiddag-lördag kväll)
F/P2015+F2014: Frukost på respektive skola 06.00-10.00 5 pers/pass
P2014: Lilla kiosken 08.00-21.00, 3 pers/pass (Dam U/09-08 kan ev. komplettera här)
Så även OM allt inte känns tydligt och klar ÄN. Så kommer jag att förtydliga under nästa vecka, viktigast är att ni har en kontaktperson per lag till planeringsmötet och att ni så smått börja smida arbetsscheman.