Nedan ligger arbetsschema. Ev byten sker mellan er föräldrar och meddelas till oss. Vi kommer inte kunna vara behjälpliga under cupen utan litar på att ni som föräldrar löser detta samtidigt som vi tar hand om tjejerna under cupdagarna.
Det är viktigt att vara i god tid innan sina pass - kom 10 minuter innan utsatt tid för att få arbetsuppgifter överlämnade och nödvändig info som krävs.
Att arbeta på cupen är en förutsättning för att cupen ska fungera och för att VIF som förening ska kunna erbjuda bra och bred verksamhet för alla barn och unga.
Vad kommer vi göra i sekretariatet / kiosken:
- Hjälpa till vid in/utcheckning av lag på skolan
- Vara behjälpliga och svara på frågor om cupen. Info kring svar på vanliga frågor kommer ni få ut.
- Bemanna kiosken som är belägen vid sekretariatet.
Ni som har tröjorna kvar från förra året använder dom - ni som behöver tröja meddelar oss detta och även vilken storlek ni behöver från XS-XL.
Arbetsschema BC 2025 AL-skolan sekretariat VIF F12 |
|
|
|
Ons 23/7 |
|
Tid: 15-21 |
Zoey, Emma |
|
|
Torsdag 24/7 |
|
Tid: 07-12 |
Molly, Siri |
Tid: 12-17 |
Naya, Tyra |
Tid: 17-21 |
Freya, Wilma F |
|
|
Fredag 25/7 |
|
Tid: 07-12 |
Estelle, Whilma S |
Tid: 12-17 |
Maja, Mirakel, Aisha |
Tid: 17-21 |
Gala, Ebba |
|
|
Lördag 26/7 |
|
Tid: 07-12:30 |
Emmy, Esther, Amanda |
Tid: 12:30-ca 17:30 |
Iris, Wilda |