SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
Vimmerby Idrottsförening
Fotboll
Välkommen till Vimmerby IF F2012

VIF F12- ett härligt fotbollsgäng med tjejer födda 2012. 

 
Säsongen 2023 tränar vi följande tider på Ceosvallen. 
 
Måndagar 17:30-19:00
Onsdagar  17:30-19:00
 
Varmt välkomna! 
 
Vid frågor- tveka inte att kontakta oss ledare nedan.
 
Cornelia Lindgren:  070-239 94 30
Mia Valtenius:         070-309 14 18
Therese Örnborg:   070-277 11 39
Ceoskiosken v.33
2023-08-13 20:06
Schema ungdomskiosken Ceos v.33  
   
Tisdag 15/8 17:30-20:00 Wilma
   
Onsdag 16/8 17:30-20:00 Zoey
   
Torsdag 17/8 17:30-20:00 Molly, Melenda 
   
Lördag 19/8  10:00-13:00 Esther, Tyra
   
Söndag 09:00-13:00 Iris, Saga  
   

 

På de pass vi satt en tjej anser vi det räcker att man är själv. Det är en kvällsmatch. Under lördag och söndag kommer de vara matcher hela dagen men kiosken kommer vara öppen inne på huvudarenan under eftermiddagen så man kan handla där.

 

Sent schema, vi vet. Hoppas vi fixar detta tillsammans.

Om någon tid inte passar så byt med varandra och meddela oss!

 

/Ledarna 

________________________________________________________________________________

 

Till alla som ska jobba i kiosken på Ceos

Kiosken ska vara bemannad vid alla matcher som spelas på naturgräset, även seniormatcher.

Kassan hämtas hos Lotta Gustavsson, Storg 110, av den som jobbar veckans första pass (under veckan lämnas kassan vidare till nästa namn på lagets kiosklista) - lämnas tillbaka av den som jobbar sista passet på helgen. Ring Lotta 0708-40 37 46 i god tid innan ni vill hämta kassan.

Obs! Lämna inte ungdomar ensamma i kiosken, det måste vara minst en vuxen på varje arbetspass.

 

Ring om ni undrar/saknar något i kiosken:

 

Linda Carlsson

073 241 42 88

Bettan Johansson

070 295 33 18

Lotta Gustavsson

070 840 37 46

Pernilla Fröberg

073 024 40 26

Carita Johansson

070 858 31 48

 

Praktiskt att tänka på:

I kassalådan finns de nycklar ni behöver.

Vi försöker vara så kontantfria vi kan (vi kommer inte ha så mycket växel) kunderna får handla med jämna kontanter eller Swish.

Sätt på kaffe allra först, häll en påse kaffe i filtret och vatten upp till första kanten på kannan som hälls i behållaren på bryggaren.

Värm på korvvattnet, ha värmen på ca 3-4:an, får inte koka.

Brandlarmet går direkt till SOS.

Korv, delicatobollar, muffins, toast (ost och skinka eller bara ost) och choklad finns i kylskåpet, ställ fram korgarna med kakor och choklad på bänken så kunderna ser vad som finns att köpa.

Det finns korv, glutenfritt korvbröd, muffins, toast och glass i frysen och dryck i kylskåpet som står i hallen mellan kioskerna.

Sponsorer/ledarfikabiljetter är berättigade till 1 kaffe/dryck med kaka eller chokladbit. Biljetterna lägges tillbaka i lådan längst till höger.

Stäng inte för tidigt, i fall bortalaget vill handla innan hemresan.
Det är viktigt att det är rent i kiosken, diska allt ni använt och torka av det som behövs.

Den som har sista passet för dagen ser till att kasta skräppåsen i köket och byta säckar ute vid behov. Finns en container vid traktorgaraget.

OBS!

Var noga med er handhygien när ni står i kiosken.

Bullerby Cup 2023- info kring arbete och arbetsschema
2023-06-30 08:03

Årets Bullerby Cup står för dörren och det innebär att alla ungdomslag måste hjälpas åt med olika arbetsuppdrag.  

 

2023 har vi fått arbetsuppgifter i sekretariat/kiosk på AL-skolan.  

 

Nedan ligger arbetsschema.  Ev byten sker mellan er föräldrar och meddelas till oss. Vi kommer inte kunna vara behjälpliga under cupen utan litar på att ni som föräldrar löser detta samtidigt som vi tar hand om tjejerna under cupdagarna. 

 

Det är viktigt att vara i god tid innan sina pass - kom 10 minuter innan utsatt tid för att få arbetsuppgifter överlämnade och nödvändig info som krävs. 

 

 Att arbeta på cupen är en förutsättning för att cupen ska fungera och för att VIF som förening ska kunna erbjuda bra och bred verksamhet för alla barn och unga. 

 

Vad kommer vi göra i sekretariatet / kiosken: 

 

  • Hjälpa till vid in/utcheckning av lag på skolan
  • Vara behjälpliga och svara på frågor om cupen. Info kring svar på vanliga frågor kommer ni få ut. 
  • Sälja godis, glas bla i kiosken som är belägen vid sekretariatet. 

 

Föräldragruppen kommer att samlas på skolan i veckan innan för att alla ska få se hur det ser ut och även få lite info som är bra att känna till inför sina pass.  VIKTIGT att alla kommer.  Vi kommer även hjälpas åt på lördag eftermiddag och plocka undan i sekretariatet. 

 

Arbetsschema F12
 
   
Onsdag 26/7  
   
Tid: 15-21 Zoey
  Emma
   
Torsdag 27/7  
   
Tid: 07-12 Siri x 2
  Gala
   
   
Tid: 12-17 Estelle
  Molly
   
Tid: 17-21 Iris
  Naya
   
Fredag 28/7  
   
Tid: 07-12 Aisha
  Freya
   
Tid:12-17 Agnes
  Estelle
   
Tid: 17-21 Gala
  Esther
   
Lördag 29/7  
   
Tid: 07-12:30 Tyra
  Wilma
   
Tid 12:30-18:00 Saga
  Shilda
   
17:00 Alla föräldrar
 
Efter vår sista match åker alla upp till AL-skolan och hjälps åt att plocka undan seketariat och kiosk.

 

 

 

 

 

Praktiskt information gällande cupen och spelschema för tjejerna kommer inom några veckor. 

Schema ungdomskiosken Ceos v.24
2023-06-08 15:22

Schema Ceoskiosken F12 v.24 

Om ni ej kan så byt med varandra och meddela oss.

 

Se info kring kioskarbetet nedanför schemat. 

 

     
Tisdag 13/6    

17:45- 20:00 ca

17:45-20:00 ca

Saga

Gala

 

 

Onsdag 14/6

   
17:45- 20:00 ca Emma Li  
     
Lördag 17/6    
10:00-13:00 Freya  
10:00-13:00    
     
     
     
     
Söndag 18/6     
09:15-12:30 Esther  
09:15-12:30 Estelle   
     
     
     

Till alla som ska jobba i kiosken på Ceos

Kiosken ska vara bemannad vid alla matcher som spelas på naturgräset, även seniormatcher.

Kassan hämtas hos Lotta Gustavsson, Storg 110, av den som jobbar veckans första pass (under veckan lämnas kassan vidare till nästa namn på lagets kiosklista) - lämnas tillbaka av den som jobbar sista passet på helgen. Ring Lotta 0708-40 37 46 i god tid innan ni vill hämta kassan.

Obs! Lämna inte ungdomar ensamma i kiosken, det måste vara minst en vuxen på varje arbetspass.

 

Ring om ni undrar/saknar något i kiosken:

 

Linda Carlsson

073 241 42 88

Bettan Johansson

070 295 33 18

Lotta Gustavsson

070 840 37 46

Pernilla Fröberg

073 024 40 26

Carita Johansson

070 858 31 48

 

Praktiskt att tänka på:

I kassalådan finns de nycklar ni behöver.

Vi försöker vara så kontantfria vi kan (vi kommer inte ha så mycket växel) kunderna får handla med jämna kontanter eller Swish.

Sätt på kaffe allra först, häll en påse kaffe i filtret och vatten upp till första kanten på kannan som hälls i behållaren på bryggaren.

Värm på korvvattnet, ha värmen på ca 3-4:an, får inte koka.

Brandlarmet går direkt till SOS.

Korv, delicatobollar, muffins, toast (ost och skinka eller bara ost) och choklad finns i kylskåpet, ställ fram korgarna med kakor och choklad på bänken så kunderna ser vad som finns att köpa.

Det finns korv, glutenfritt korvbröd, muffins, toast och glass i frysen och dryck i kylskåpet som står i hallen mellan kioskerna.

Sponsorer/ledarfikabiljetter är berättigade till 1 kaffe/dryck med kaka eller chokladbit. Biljetterna lägges tillbaka i lådan längst till höger.

Stäng inte för tidigt, i fall bortalaget vill handla innan hemresan.
Det är viktigt att det är rent i kiosken, diska allt ni använt och torka av det som behövs.

Den som har sista passet för dagen ser till att kasta skräppåsen i köket och byta säckar ute vid behov. Finns en container vid traktorgaraget.

OBS!

Var noga med er handhygien när ni står i kiosken.

FÖRSÄLJNING AV PRODUKTER FRÅN RAVELLI
2023-04-25 07:20

Nu är det dags för en omgång med försäljning av produkter från RAVELLI. 

 

Via länken nedan registrerar sig varje spelare i respektive lag som säljare. 

https://partner.ravelli.se/se/landing/seller/vimmerby-if

När registreringen är gjord får man tillgång till en egen säljportal och webshop. Sedan är det bara att tuta och köra på med säljandet!

 

Försäljningen pågår fram till söndag 11/6. 

Vid frågor kontaktas Patricia på patricia@vimmerbyif.se

 

Heja heja! 

Kioskschema v.33 ungdomskiosken Ceos
2022-08-10 09:11

Hej, 

 

nedan följer arbetsschema för ungdomskiosken som vi ska bemanna under v.33- nästa vecka! 

 

Några har inte pass på Erikshjälpen detta år för laget vilket gör att man kan ha fått två pass i ungdomskiosken istället. 

 

 

Tisdag  16/8  17:30-ca. 20:00  Zoey, Alva
Lördag  20/8  10:15-13:00   Shilda, Wilma 
Lördag  20/8   13:00- ca.16:00   Nicole, Gala 
Söndag 21/8  10:15-13:00     Siri, Emma La 
Söndag 21/8 13:00- ca.16:00   Malva, Naya 
Söndag 21/8 16:30-ca. 18:30  Estelle, Saga

 

 

Om man behöver byta så ordnar man med ersättare själv och meddelar oss ledare.  Läs nedan info kring arbetet. 

__________________________________________________________________________

 

Till alla som ska jobba i kiosken på Ceos

Kiosken ska vara bemannad vid alla matcher som spelas på naturgräset, även seniormatcher.

Kassan hämtas hos Lotta Gustavsson, Storg 110, av den som jobbar veckans första pass (under veckan lämnas kassan vidare till nästa namn på lagets kiosklista) - lämnas tillbaka av den som jobbar sista passet på helgen. Ring Lotta 0708-40 37 46 i god tid innan ni vill hämta kassan.

Obs! Lämna inte ungdomar ensamma i kiosken, det måste vara minst en vuxen på varje arbetspass. Ring om ni undrar/saknar något i kiosken:

 

Linda Carlsson

073 241 42 88

Bettan Johansson

070 295 33 18

Lotta Gustavsson

070 840 37 46

Pernilla Fröberg

073 024 40 26

Carita Johansson

070 858 31 48

 

Praktiskt att tänka på:

I kassalådan finns de nycklar ni behöver.

Vi försöker vara så kontantfria vi kan (vi kommer inte ha så mycket växel) kunderna får handla med jämna kontanter eller Swish.

Sätt på kaffe allra först, häll en påse kaffe i filtret och vatten upp till första kanten på kannan som hälls i behållaren på bryggaren.

Värm på korvvattnet, ha värmen på ca 3-4:an, får inte koka.

Brandlarmet går direkt till SOS.

Korv, delicatobollar, muffins, toast (ost och skinka eller bara ost) och choklad finns i kylskåpet, ställ fram korgarna med kakor och choklad på bänken så kunderna ser vad som finns att köpa.

Det finns korv, glutenfritt korvbröd, muffins, toast och glass i frysen och dryck i kylskåpet som står i hallen mellan kioskerna.

Sponsorer/ledarfikabiljetter är berättigade till 1 kaffe/dryck med kaka eller chokladbit. Biljetterna lägges tillbaka i lådan längst till höger.

Stäng inte för tidigt, i fall bortalaget vill handla innan hemresan.
Det är viktigt att det är rent i kiosken, diska allt ni använt och torka av det som behövs.

Den som har sista passet för dagen ser till att kasta skräppåsen i köket och byta säckar ute vid behov. Finns en container vid traktorgaraget.

OBS!

Var noga med er handhygien när ni står i kiosken.

Spelade matcher
Kommande aktiviteter
Nyheter från föreningen
Vimmerby IF, 14/11 17:37 
Vimmerby IF, 08/11 18:11 
Vimmerby IF, 07/11 11:46 
Vimmerby IF, 02/11 11:20