Matchpremiär
2019-03-17 20:02
Dagens lag i breddturneringen
Idag har P12 haft matchpremiär i samband med att den årliga breddturneringen mellan Vimmerby IF och Hultsfreds FK spelats.

Vi spelade tre matcher mot Hultsfreds P12. Resultatet blev en oavgjord och två förluster. Första matchen hade vi initiativet och ledningen precis till slutet då Hultsfred lyckades kvittera. I match 2 och 3 var Hultsfred numret större och vann välförtjänt.

Nu är ju inte resultatet det viktiga utan vi har fått se mycket glädje och kamp under dagen.

Nu blir det två veckors uppehåll innan vi fortsätter säsongen inne i bolltältet i avvaktan på att gräsplanerna blir spelbara.