Bli medlem i Vimmerby Idrottsförening
BLI MEDLEM
Välkomna till Vimmerby IF F2014
Just nu har föreningen tyvärr fått pausa all verksamhet. Så fort vi kommer igång kommer ni att få information om när, var och hur träningen drar igång för era barn igen. Ni kan redan nu gå in och anmäla era barn som medlemmar enkelt via hemsidan och knappen "Bli medlem" och välja denna grupp. Då når era ledare er enkelt med information och vet att era barn kommer vilja vara med och träna och spela när säsongen kan gå igång 2021.

Varmt välkomna!
Extraträning F 2014 på söndag
2021-09-02 08:53

På söndag, 5/9, kl. 10.30-12.00 bjuds alla spelare i Vimmerby IF F2014 in till en extra träning tillsammans med sitt lag. Samling 10.15 på Ceos där ni tränar på måndagar. Era ordinarie ledare kommer vara med vid samlingen.

Enda skillnaden är att det inte är de som kommer leda träningen utan intsruktörer från SmFF, så detta är en bra chans för era barns ledare att få lite nya idéer om hur man kan lägga upp bra träning för era tjejer i spelformen 3v3. Hoppas att så många tjejer som möjligt kommer för jag tror att alla kommer tycka att det är roligt!

MVH David Lindgren Vimmerby IF

BLI MEDLEM