Välkomma till Vimmerby IF P11
Hos oss är alla pojkar födda 2011 varmt välkomna att träna och spela fotboll. Innan grässäsongen drar igång så tränar vi i gymnasiets idrottshall söndagar kl 15-16. Vid frågor kontakta gärna någon av oss ledare.

Ledare

John Lindström 0736374226
Emil Eklund 0706671112

Erikshjälpen 2021
2021-03-21 17:48

Vimmerby IF har ett samarbete med Erilshjälpen, klubben tilldelas en bra peng för att vi hjälper till med verksamheten. I år har vi en vecka med lördagspass vilket innebär att vi har två veckor istället för tre.  Tisdagar/torsdagar kl 16-18 och lördagar kl 10-14 (som vi delar upp i två pass). Gå in i butiken och säg att ni kommer från Vimmerby IF,  så tilldelas ni en uppgift. Oftast blir det på lagret, ibland inne i butiken.

v.15

Tisdag 13/4 Ludvig och Kiril

Torsdag 15/4 Oskar Lund och Oscar Lindström

v36

Tisdag 7/9 Maid och Jake

Torsdag 9/9 Vidar och Anton

Lördag 11/9

Kl 10-12 Vilmer och Erik

Kl 12-14 Leo och Baraa

Viktig föräldrainfo säsongen 2021
2021-03-15 17:44

Hej! Istället för föräldramöte så kommer här info om årets säsong.

I år går vi in i 7-mannaseriespel,  det drar normalt igång i början av maj. Med tanke på pandemin så är det fortsatt osäkert om och när ungdomsserierna startar. Vi har i vart fall anmält två lag där vi planerar för flexibel lagindelning så alla kommer spela med alla.

Vi har förhoppningsvis också Bullerby cup att se fram emot i sommar. Om cupen blir av (återigen beroende på pandemin) så hålls den v30 torsdag till lördag 29-31/7. Bullerby cup brukar vara en härlig tillställning som svetsar gruppen samman.

Vi ska nu lämna in en föranmälan om hur många lag vi vill ställa upp med. I veckan kommer en kallelse/föranmälan via mejl, som vi ber er svara på.

Vi kommer dra igång med träning på gräs 2ggr/v när planerna tillåter, återkommer om tider när vi vet mer.

Medlemsfakturan har gått ut till alla registrerade medlemmar, har ni inte fått den så återkoppla. För att få spela serie- och cupmatcher så måste man vara registerad medlem i Vimmerby IF. För er vars barn är nya och vill fortsätta, så ber vi er registrera ert barn som medlem via klubbens hemsida.

Som vanligt har vi veckor tilldelade att hjälpa till på Erikshjälpen, i år v.15 och v.36. Lägger i veckan ut info om schemat.

Hälsningar/Ledarna

Info matcher 20/9
2020-09-16 20:27
Gokväll! På söndag spelar vi våra första bortamatcher🙂 Då det bara finns en plan i Hultsfred så spelar vi två matcher efter varandra. Killarna som meddelat att de kan har vi delat upp i två lag med olika samlingstider.

Lag 1 Samling kl 9.00 på PARKERINGEN VIMMERBY ISHALL. Vidar, Anton, Oskar Lu, Oskar Li, Kevin, Kasper, Hjalmar. (Match 10.00, Knektavallen Hultsfred)

Lag 2 Samling kl 10.00 på PARKERINGEN VIMMERBY ISHALL. Enis, Jake, Ian, Leo, Ludvig, Vilmer, Philip, Erik. (Match 11.00 Knektavallen Hultsfred)
Matcher nästa helg
2020-09-13 16:57
Nästa söndag 20/9 är det match (troligen sista innan hösten) borta mot Hultsfred. Vi kommer då spela 2 matcher efter varandra, ett lag har matchtid 10.00 och det andra 11.00. Ber er meddela om ert barn vill/kan vara med senast på tisdag. Vi återkommer i veckan med lagindelning och samlingstid för de olika lagen.
Matcher
2020-09-03 14:29
På söndag är det match hemma mot Målilla, avspark 11.00, samling på Ceos 10.15. Vi blir många till match, så vi kommer lägga till en extra period. Är man sjuk så kommer fler chanser.

Nästa söndag 13/9 kl14.00 har vi match hemma mot Västerviks ff. Vi kommer då spela 2matcher parallellt. Anmäl ert barns intresse senast 8/9.

Vi hoppas även på en bortamatch senare i september, återkommer om detta.

Hälsningar/Ledarna