Lyckat poolspel i Kisa
2019-07-02 10:11
Hela gänget från P12
I ett soldränkt Kisa stod Kisa BK som värdar för Sandströms Cup dit vi var inbjudna. Vi anslöt med 20 spelare och 4 ledare som vi fördelade på fyra lag för att maximera speltiden för varje spelare. Vi mötte Kisa och varandra så att alla spelare fick spela tre matcher.

Från ledarhåll vill vi tacka Kisa BK för ett mycket bra arrangemang - det var mycket uppskattat av oss ledare, spelare och medföljande föräldrar och syskon.

Vi vill också passa på att tacka för en bra vårsäsong och hälsa välkommen tillbaka på träning 22/8.