Här är världens gladaste fotbollsgäng, VIFs Fotboll För Alla som verkligen älskar fotboll
FFA 2018 från SM-spelet på hemmaplan i september. Foto VIF-supportern Arne Johansson

Våra yngsta deltagare är 8 år och äldste 36 år, alla är välkomna oavsett ålder och funktionsnedsättning.

Para Sm 2021
2021-03-29 18:28

Denna kom idag

Välkomna till Nationella Spel i fotboll, 18-19 september!

Grunden Bois skulle ha genomfört Nationella Spel 2020 men det frös inne på grund av pandemin.
Nu gör vi ett nytt försök och hoppas & tror att det ska gå att genomföra!

Men självklart har vi öronen mot rälsen och följer utvecklingen.
Xxxxxxx

Vi får se hur pandemin utvecklar sig blir Para Sm av så åker vi, eller hur alla FFAare ?
// Budo
Uppstart av årets utesäsong
2021-03-21 22:41
Ulrica får sitt pris och FFA gratulerar

Idag på em hade vi en riktig coronasäker uppstart av 2021, vi träffade och hade en tipspromand på några km runt Ceos och Bollhall, många smarta frågor blev det där vi hade många bra svar.

Vi avslutade med grillning utanför klubblokalen och hade även pristudelning:

- först gav vi "årets spelare 2020-pris" till Ulrica Andrews som fått vänta på sitt pris några månader pga pandemnin

- se grattade vi Mohammes som fyllde 20 år just idag

- vinnare på tipset var Anton Kalrsson-Wainebro som hade 11 av 12 rätt, bra Anton!

- 2 o 3a blev Mohammed och Emil, inte dåligt det heller

- närmast på skiljefrågan hur många a-lagsmatchen Budo har gjort, blev Bjrön Andersson som smart nog räknat ut ett hyfsat rätt antal, korrekt svar va 601 matcher

Alla ville börja träna igen, vi har ju inte kunnat träna pga restriktionerna kring pandemin där inomhushallarna varit stängda för träning.

Vi bestämde att träna utomhus för att komma igång igen, viktigt att vi sköter oss och inte kommer till träning när vi är sjuka eller har annan symptom. Flera av våra spelare har tagit sina vaccinsprutor,. ändå viktigt att hålla avstånd och ha egna vattenflaskor och klä om hemma (omkl rum avstängda tills vidare).

Första träningen blir redan nu på onsdag 24 mars kl 17-18 det blir på konstgräset utomhus,ta på varma kläder, alla tider i Bollhallen är uthyrda måndag-torsdag och lördag-söndag.

Frågor kontakta Budo eller Daniel.

Covid-säker träff på söndag 21 mars
2021-03-17 21:45

Hej alla i FFA, vi får fortfarande tyvärr inte träna fotboll inomhus pga covid. Vi kanske kan börja utomhus snart.

Vi tänkte träffas utomhus på söndag för att snacka lite, ha tipspromenad och grilla korv och lite fika. Vi träffas utanför klubblokalen vid Skobes nu på söndag 21 mars kl 13.30 och är klara senast kl 15.30. Anmäl att du kommer till mig eller Daniel

// Budo

FFA stöttar Erikshjälpen
2021-02-03 23:22
Bra samarbete mellan VIF och Erikshjälpen
Nu ör det dags igen, vi brukar ju hjälpa till på Erikshjälpen 2-3 ggr per år, precis som alla andra lag i klubben från ungdomslag till seniorlag till styrelsen, dvs alla hjälper till.

Vi har fått dessa tider nästa vecka:

tisdag 9 feb kl 16-18      2 pers, Mohammad, Budo klar
torsdag 11 feb kl 16-18  2 pers, Budo + ?
lördag 13 feb kl 10-14    4 pers, Anna Karlsson, Veronica, Emil, Budo

Hör av er till Budo eller Daniel så fort ni vet vilken dag ni kan vara med.
Träning för FFA
2021-01-07 17:22
Vi får avvakta till efter den 24 januari för att veta hur det blir med vår träning. Just nu är alla hallar och fotbollsplaner stängda för träning pga framfarten av covid 19.

Håll ut och sköt er efter alla restriktioner som finns, så återkommer vi med info om hur det blir med med vår träning.
Kommande aktiviteter
Inga aktiviteter inbokade