Supporterklubben Trix
Trix är en stödförening till Vimmerby IF, vi har funnits i några år och har skänkt stora pengar till VIF. Det är nog över 1 Mkr sen starten. Det är vi som sköter klubbens serveringar på alla matcher på både Vimarvallen och Ceosvallen, den största insatsen gör vi under Bullerby Cup då vi behöver massor av frivilliga som hjälper till.

Vill du hjälpa oss så hör av dig till Linda Carlsson 073-24 142 88 eller Lotta Gustafsson 070-8403746.

Till alla som ska jobba i Kiosken på Ceos
Öppettider: Enligt matchschema, finns hos kansliet på tel.nr: 0492-137 77.

Kassan hämtas hos Lotta Gustavsson på Storgatan 110 av den som jobbar veckans första pass – lämnas tillbaka av den som jobbar sista passet på söndag kväll till Lotta Gustavsson. Ring till Lotta på 070-840 37 46 i god tid innan ni vill hämta kassan. Under veckan lämnas kassan vidare till nästa namn på listan. Kom gärna 1 timma innan matchstart. Ungdomskiosken ska vara öppen vid alla matcher som spelas på naturgräs, även seniormatcher.