Så här kan Du stötta Vimmerby IF
Delar du också vår värdegrund och tycker att idrott och föreningsliv är viktigt för att erbjuda alla barn och ungdomar en aktiv och meningsfull fritid när man växer upp? Just nu är vi 650 aktiva tjejer och killar som spelar fotboll i föreningen, det är för deras skull vi som förening och vår verksamhet finns till. Men att driva en inkluderande verksamhet, där vi inte justerar prislappen för våra aktiva efter innehållet, krävs andra sätt att finansiera verksamheten som ideell förening. Vi skulle aldrig klara den utmaningen utan hjälp från sponsorer, samarbetspartners och stödmedlemmar.

Vill du som företag synas och stötta Vimmerby IF?

Kontakta oss på 0492-13777 eller skicka ett mail till marknad@vimmerbyif.se så hittar vi tillsammans ett upplägg som passar.

Vill du som privatperson eller familj stötta Vimmerby IF?

Bli då gärna Stödmedlem för 200 kr/året via hemsidan, eller syns tillsammans med oss i Femhundringen nedan och glöm inte att koppla på dig på övriga erbjudanden från samarbetspartners. Ett annat viktigt sätt att stötta föreningen är att ge din tid, vi är 100-tals ideella som hjälps åt att driva runt föreningens fotbollslag genom arbete i t.ex. Erikshjälpen, utskott, kiosken, Bullerby Cup osv. Nya krafter är alltid välkomna!

Tillsammans kan vi göra stor skillnad!
Intersports klubbkort
Handlar man på Intersport kan man bli medlem i Club Intersport. Då får du som privatperson bonus på det du handlar i butiken och bidrar även med en bonus på 3% till Vimmerby IF. På www.intersport.se kan ni ansöka om medlemskap eller koppla befintligt clubkort. Annars besöker ni butiken i Vimmerby så hjälper de till med detta.
Skobes
Vid köp av ny Volvo/Renault/Dacia/Ford eller begagnad bil (får VIF en bonus).
Som medlem hos VIF får man personlig rabatt på drivmedel om man ansöker eller kopplar ett redan befintligt Volvokort.
Ta kontakt med oss på kansliet för att få ett medlemsbevis för att sedan kontakta Skobes.
Gräsroten
Har/ny tecknar man ett spelkort på Svenska Spel kan man koppla det till Vimmerby IF. För varje krona man spelar för får VIF 10p. Poängen avgör hur stor andel föreningen får när Svenska Spel betalar ut 50 miljoner kronor till ungdomsidrotten en gång om året.

Registreringen kan man få hjälp med hos sin spelbutik eller så kan man göra det själv på nedan länk.