Ungdomsråd
Föreningens verksamhet går tills största del ut på att skapa god verksamhet för barn och ungdomar i vår region. Vi vill därför att de ska ha så mycket inflytande som möjligt i frågor som berör deras verksamhet. Varje säsong ska varje träningsgrupp ha minst två träffar där man diskuterar frågor som berör både sin egen träningsgrupp och hela föreningen. Sen samlas representanter från varje seriespelande lag på två ungdomsråd per säsong för att sammanställa sina åsikter och önskemål till föreningens styrelse. På så sätt hoppas vi att vi ökar både delaktigheten och inflytandet bland våra barn och ungdomar.